loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 309 نظرات (0)

رضا رشیدپور در واکنش به رفتار زننده کاربران شبکه های اجتماعی و فحش های رکیک در اینستاگرامش از فضای مجازی خداحافظی کرد.

خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک!

خداحافظی رضا رشیدپور

رفتار برخی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرم باعث شد تا رشیدپور مجری تلویزیونی با انتشار مطلبی از این شبکه اجتماعیخداحافظی کند.

ساعاتی پیش و پس از طرح در برنامه تلویزیونی، رضا رشیدپور - مجری - با انتشار عکسی از پرچم ایران در صفحه اینستاگرم خود از مردم خواست تا در روز سیزهم فروردین ماه این تصویر را در صفحات اجتماعی شان و عکس حساب کاربریشان به اشتراک بگذارند؛ او همچنین در بخشی از مطلبی که زیر این عکس منتشر کرده بود به عنوان شوخی سیزده اعلام کرد که اگر تصویر حساب کاربری تلگرام خود را به پرچم ایران تغییر ندهید، حسابتان مسدود خواهد شد که این جمله او با واکنش های بسیار بدی از سمت مخاطبان مواجه شد.

رضا رشیدپور و برزو ارجمند ، اینستاگرام ، فحش رکیک

رشیدپور سپس با انتشار عکسی از خودش و برزو ارجمند در آخرین پست اینستاگرمی خود نوشت:
«نیمه شب است و من از خواندن این همه فحش رکیک و برخورد زننده دیگر تعجب نمی کنم و این خیلی بد است. یعنی دیگر به فحش و پرخاش و رفتارهای تند عادت کرده ایم. یک شوخی بسیار ساده را برخی به کجاها ربط می دهند! واقعا شرم می کنم. دوربین مخفی های خارجی را دیده اید؟ چقدر راحت لبخند می زنند و به هم احترام می گذارند. عجب... همه ی تلویزیون های معروف دنیا از سی ان ان تا بی بی سی و غیره این شوخی ها را با شدت بیشتر انجام می دهند و هیچ اتفاقی هم نمی افتد. فقط لبخند زدن و کمی دور شدن از فضای خشک و جدی را به هم یادآوری می کنند.

هموطن عزیزم! پای فضای مجازی نشسته ای و به خاطر اینکه با تو شوخی کرده ام و خواسته ام پرچم کشورت را منتشر کنی انواع فحش های کثیف را می نویسی. واقعاً با این شوخی چه آسیبی به تو رسید؟ دقیقاً چه صدمه ای وارد شد؟ اما من از خواندن این همه بی مبالاتی و بی حرمتی کم کم ناامید می شوم و مثل خیلی از رفقای دیگر تصمیم می گیرم که از فضای مجازیخداحافظی کنم. آنها ظاهراً عاقل تر از من بودند. شرمسارم» 

خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک!

 
منبع : عصر ایران - /نمناک/khabarnewss.ir  
 
 
 
 قریباً ۱۰٬۸۰۰ نتیجه (۰٫۳۹ ثانیه) 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
خداحافظی رضا رشیدپور از فضای مجازی / وقتی یک شوخی با ...
www.yjc.ir/.../خداحافظی-رضا-رشیدپور-از-فضای-مجازی-وقتی-یک-شوخی...
به گزارش اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛رضا رشیدپور که در پست ... «نیمه شب است و من از خواندن این همه فحش رکیک و برخورد زننده دیگر تعجب نمی کنم و این خیلی بد است . ... پای فضای مجازی نشسته ای و به خاطر اینکه با تو شوخی کرده‌ام و خواسته ام پرچم کشورت را منتشر کنی انواع فحش‌های کثیف را می نویسی .
خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک! - نمناک
namnak.com/28961-خداحافظی-رضا-رشیدپور.html
۴ ساعت پیش - رضا رشیدپور و خداحافظی رضا رشیدپور و اینستاگرام رضا رشیدپور و رضا رشیدپور از شبکه های اجتماعی خداحافظی کرد.
تصاویر برای خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک!گزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک!3 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک!3 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک!
نتیجه تصویری برای خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک!1 روز پیش
تصاویر بیشتر برای خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک!
خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک! | نوروز 95
www.promdress95.ir/.../خداحافظی-رضا-رشیدپور-به-خاطر-فحش-های-رک/
۳ ساعت پیش - ساعاتی پیش و پس از طرح در برنامه تلویزیونی، رضا رشیدپور – مجری – با انتشار عکسی از پرچم ایران در صفحه اینستاگرم خود از مردم خواست تا در ...
خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک!
1395news.rozblog.com/.../خداحافظی-رضا-رشیدپور-به-خاطر-فحش-های-ر...
۴ ساعت پیش - خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک! رضا رشیدپور در واکنش به رفتار زننده کاربران شبکه های اجتماعی و فحش های رکیک در ...
خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک! - سرزه
www.serze.com › ... › خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک!
۲ ساعت پیش - عکس خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک! رشیدپور سپس با انتشار عکسی از خودش و برزو ارجمند { محترم } در آخرین پست اینستاگرمی ...
خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک! | پگاه آنلاین ...
various.pegahonline.ir/.../خداحافظی-رضا-رشیدپور-به-خاطر-فحش-های-رک...
۶ ساعت پیش - خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک! رضا رشیدپور در واکنش به رفتار زننده کاربران شبکه های اجتماعی و فحش های رکیک در ...
خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک! - گلد طرح
www.goldtarh.ir/2016/.../خداحافظی-رضا-رشیدپور-به-خاطر-فحش-های-رک...
۲ ساعت پیش - رضا رشیدپور در واکنش به رفتار زننده کاربران شبکه های اجتماعی و فحش های رکیک در اینستاگرامش از فضای مجازی خداحافظی کرد. برچسب ها :.
خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک! - سرگرمی جدید
downloadfun7.ir/news/7811
۳ ساعت پیش - رضا رشیدپور در واکنش به رفتار زننده کاربران شبکه های اجتماعی و فحش های رکیک در اینستاگرامش از فضای مجازی خداحافظی کرد.
خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک! - جدیدترین ...
yascamp.ir/خداحافظی-رضا-رشیدپور-به-خاطر-فحش-های-رک.html
۳ ساعت پیش - رضا رشیدپور در واکنش به رفتار زننده کاربران شبکه های اجتماعی و فحش های رکیک در اینستاگرامش از فضای مجازی خداحافظی کرد.


خداحافظی فضای | تلگرام
33talayehdar.ir/tag/خداحافظی-فضای/
۲ روز پیش - واکنش تند کاربران شبکه های مجازی پس از شوخی رشید پور درباره تغییر عکس ... خود در این باره نوشت : «نیمه شب است و من از خواندن این همه فحش رکیک و برخورد … ... خداحافظی رضا رشیدپور از فضای مجازی به خاطر فحاشی کاربران.
دروغ سیزده و شوخی رضا رشیدپور در خصوص تلگرام / ...
www.manjilnews.ir/.../دروغ-سیزده-و-شوخی-رضا-رشیدپور-در-خصوص-ت...
۱ روز پیش - از همین روز رضا رشید پور نسبت به این موضوع واکنش داد ... هم وطنانش نوشت: «نیمه شب است و من از خواندن این همه فحش رکیک و برخورد زننده دیگر تعجب نمی کنم و این خیلی بد است . ... پای فضای مجازی نشسته ای و به خاطر اینکه با تو شوخی کرده‌ام و خواسته ام پرچم کشورت را منتشر کنی انواع فحش‌های کثیف را می نویسی .
خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک! | اولین ها
news.avalinha.com/post/501082.html
رضا رشیدپور در واکنش به رفتار زننده کاربران شبکه های اجتماعی و فحش های رکیک در اینستاگرامش از فضای مجازی خداحافظی کرد.
خداحافظی رضا رشیدپور از فضای مجازی / وقتی یک شوخی با ...
www.khabaronline.ir/detail/522927/root/culture
۱ روز پیش - پای فضای مجازی نشسته ای و به خاطر اینکه با تو شوخی کرده‌ام و خواسته ام پرچم کشورت را منتشر کنی انواع فحش‌های کثیف را می نویسی . .... نبود در ضمن کل کامنت های رکیک و فحشای توو نیم ساعت اول رخ داد بخاطر همین رشیدپور مجبور ...
رضا رشیدپور خداحافظی کرد | واکنش تند کاربران شبکه های ...
www.ghatreh.com/news/nn30960727/رضا-رشیدپور-خداحافظی-کرد
۹ ساعت پیش - خداحافظی رضا رشیدپور از فضای مجازی به دلیل توهین کاربران ... من از خواندن این همه فحش رکیک و برخورد زننده دیگر تعجب نمی کنم و این خیلی بد است. ... پای فضای مجازی نشسته ای و به خاطر اینکه با تو شوخی کرده ام و خواسته ام پرچم ...
خداحافظی رضا رشیدپور از فضای مجازی | دانلود سریال 94
download2016photo.ir/2016/.../خداحافظی-رضا-رشیدپور-از-فضای-مجاز...
۲ ساعت پیش - ۲ ساعت پیش – خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک! رضا رشیدپور در واکنش به رفتار زننده کاربران شبکه های اجتماعی و فحش های رکیک ...
خداحافظی رضا رشیدپور از فضای مجازی به خاطر فحاشی کاربران
fararu.com/.../خداحافظی-رضا-رشیدپور-از-فضای-مجازی-به-خاطر-فحاشی-...
خداحافظی رضا رشیدپور از فضای مجازی به خاطر فحاشی کاربران ... در این باره نوشت : «نیمه شب است و من از خواندن این همه فحش رکیک و برخورد زننده دیگر تعجب ... تو شوخی کرده‌ام و خواسته ام پرچم کشورت را منتشر کنی انواع فحش‌های کثیف را می نویسی .
پایگاه خبری تحلیلی جمهوریت - رشیدپور: از فحش‌های رکیک ...
www.jomhouriat.ir/fa/.../رشیدپور-از-فحش‌های-رکیک-تعجب-نمی‌کنم
۲۰ ساعت پیش - واکنش‌های توهین‌آمیز برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی باعث شد تا رضا رشیدپور با انتشار مطلبی از فضای مجازی خداحافظی کند. ساعاتی پیش و ...
خداحافظی رضا رشیدپور به خاطر فحش های رکیک! - خبر آنتایم
khabarontime.ir/news/.../خداحافظی-رضا-رشیدپور-به-خاطر-فحش-های-رک...
خبر-آنتایم-img-align=-left-hspace=-5-width=-120-src=-http-files.namnak.com-users-km-aup-9501-371.jpg- ...
شوخی سیزده رشید پور به خداحافظی از فضای مجازی رسید!
dana.ir/News/690871.html
۷ ساعت پیش - شبکه اطلاع رسانی راه دانا-شوخی سیزده رشید پور به خداحافظی از فضای مجازی رسید! ... این بار رضا رشید پور با ابتکاری جدید سعی داشت تا عبارت دروغ سیزده را ... بود، البته جالب‌توجه است که بسیاری از این فحش‌های رکیک از یک سری کاربران ... پای فضای مجازی نشسته ای و به خاطر اینکه با تو شوخی کرده‌ام و خواسته ...
دروغ 13 رضا رشیدپور مجبور به ترک وی از فضای مجازی شد
links.p30day.com/link-40.html
خداحافظی رضا رشیدپور از فضای مجازی / وقتی یک شوخی با ناسزا و خشم پاسخ داده می‌شود ... «نیمه شب است و من از خواندن این همه فحش رکیک و برخورد زننده دیگر تعجب نمی کنم و این خیلی بد است . ... پای فضای مجازی نشسته ای و به خاطر اینکه با تو شوخی کرده‌ام و خواسته ام پرچم کشورت را منتشر کنی انواع فحش‌های کثیف را می نویسی .
دلیل خداحافظی رضا رشیدپور از فضای مجازی چه بود؟ + ... - تاپ ناز
www.topnaz.com › فرهنگ و هنر › اخبار هنرمندان
۱ روز پیش - رضا رشیدپور که با کاربران یک شوخی کرده بود به دلیل فحاشی کاربران مجبور شد با ... و من از خواندن این همه فحش رکیک و برخورد زننده دیگر تعجب نمی کنم و این خیلی بد است . ... پای فضای مجازی نشسته ای و به خاطر اینکه با تو شوخی کرده‌ام و خواسته ام پرچم کشورت را منتشر کنی انواع فحش‌های کثیف را می نویسی .
دلیل خداحافظی رضا رشیدپور از فضای مجازی چه بود؟ +عکس
abrsun.ir › فرهنگ و هنر › اخبار هنرمندان
رضا رشیدپور که با کاربران یک شوخی کرده بود به دلیل فحاشی کاربران مجبور شد با گذاشتن ... شب است و من از خواندن این همه فحش رکیک و برخورد زننده دیگر تعجب نمی کنم و این خیلی بد است . ... پای فضای مجازی نشسته ای و به خاطر اینکه با تو شوخی کرده‌ام و خواسته ام پرچم کشورت را منتشر کنی انواع فحش‌های کثیف را می نویسی .
خداحافظی رضا رشیدپور از فضای مجازی +عکس | نیان نيوز
niyan.ir › خانه › فرهنگی
۱۴ ساعت پیش - پای فضای مجازی نشسته ای و به خاطر اینکه با تو شوخی کرده‌ام و خواسته ام پرچم کشورت را منتشر کنی انواع فحش‌های کثیف را می نویسی . واقعا با این ...
خداحافظی رضا رشیدپور/ حمله کاربران و بی اخلاقی +عکس
risknews.ir/.../خداحافظی-رضا-رشیدپور-حمله-کاربران-و-بی-اخلاقی-عکس
۸ ساعت پیش - به گزارش ریسک نیوز به نقل از جام نیوز،رضا رشیدپور گفته بود که اگر تصویر حساب ... و من از خواندن این همه فحش رکیک و برخورد زننده دیگر تعجب نمی‌کنم و این خیلی بد است. ... پای فضای مجازی نشسته ای و به خاطر اینکه با تو شوخی کرده‌ام و خواسته‌ام پرچم کشورت را منتشر کنی انواع فحش‌های کثیف را می‌نویسی.
خداحافظی رضا رشیدپور / از خواندن این همه فحش تعجب نمی کنم
raavi.ir/news.aspx?id=809134
۱۷ ساعت پیش - به گزارش هنرآنلاین، رضا رشیدپور گفته بود که اگر تصویر حساب کاربری تلگرام خود را ... و من از خواندن این همه فحش رکیک و برخورد زننده دیگر تعجب نمی‌کنم و این خیلی بد است. ... پای فضای مجازی نشسته ای و به خاطر اینکه با تو شوخی کرده‌ام و خواسته‌ام پرچم کشورت را منتشر کنی انواع فحش‌های کثیف را می‌نویسی.
ماجرای تعظیم رضا رشیدپور به مردم / شوخی سیزده دردسرساز شد ...
sehrenews.ir › اخبار
۱۰ ساعت پیش - ماجرای تعظیم رضا رشیدپور به مردم / شوخی سیزده دردسرساز شد ... “صفر صفر” را روی آنتن داشت به خاطر دروغ سیزدهی که گفت از مردم عذرخواهی کرد. ... ساعتی بعد رشیدپور با انتشار یادداشت دیگری از خداحافظی خود با فضای ... با تو شوخی کرده ام و خواسته ام پرچم کشورت را منتشر کنی انواع فحش های کثیف را می نویسی.
شوخی «رضا رشیدپور» حاشیه ساز شد - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/news/شوخی-رضا-رشیدپور-حاشیه-ساز.html
۱ روز پیش - واکنش تند کاربران شبکه های مجازی پس از شوخی رشید پور درباره تغییر ... بدی روبه رو شد، طوری که این مجری را به سمت خداحافظی از فضای مجازی سوق داد. ... از خواندن این همه فحش رکیک و برخورد زننده دیگر تعجب نمی کنم و این خیلی بد است . ... پای فضای مجازی نشسته ای و به خاطر اینکه با تو شوخی کرده ام و خواسته ام ...
خداحافظی رضا رشیدپور / از خواندن این همه فحش تعجب نمی کنم
khabar.icanoon.com/2016/04/.../خداحافظی-رضا-رشیدپور-از-خواندن-این-ه...
۲۱ ساعت پیش - خداحافظی رضا رشیدپور / از خواندن این همه فحش تعجب نمی کنم ... باره نوشت : «نیمه شب است و من از خواندن این همه فحش رکیک و برخورد زننده دیگر تعجب نمی کنم و این خیلی بد است . ... پای فضای مجازی نشسته ای و به خاطر اینکه با تو شوخی کرده‌ام و خواسته ام پرچم کشورت را منتشر کنی انواع فحش‌های کثیف را می نویسی .
فحاشی مخاطبان به رضا رشیدپور و خداحافظی او از فضای مجازی ...
selfireport.com/.../خداحافظی-رضا-رشیدپور-از-دنیای-مجازی-به-دلیل-فحا...
۴ ساعت پیش - خداحافظی رضا رشیدپور از دنیای مجازی به دلیل فحاشی گسترده مخاطبان ... نیمه شب است و من از خواندن این همه فحش رکیک و برخورد زننده دیگر تعجب نمی کنم و این خیلی بد است . ... پای فضای مجازی نشسته ای و به خاطر اینکه با تو شوخی کرده ام و خواسته ام پرچم کشورت را منتش
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 93
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 280
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 855
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,165
  • بازدید ماه : 2,165
  • بازدید سال : 132,280
  • بازدید کلی : 8,099,715